Infosun

Modele rozliczeń pozycjonowania

Sprawdź nasze sposoby rozliczania się za pozycjonowanie.

Płatność za wyniki

Jest najlepszym wariantem w przypadku pozycjonowania kilku słów.

Polega na tym, że codziennie prowadzony jest pomiar pozycji wszystkich pozycjonowanych słów w wyszukiwarce. Na koniec każdego miesiąca jest liczona średnia zajmowana pozycja i według otrzymanego cennika jest wystawiana faktura. W przypadku kiedy średnia pozycjonowanego słowa jest większa niż 10 opłata nie jest pobierana.

Miesięczny ryczałt

Jest to najlepsze rozwiązanie kiedy do pozycjonowania jest kilkanaście lub kilkadziesiąt słów.

Wysokość ryczałtu jest ustalana indywidualnie i zależna jest od takich czynników jak branża, konkurencja, ilość słów, ilość wyników oraz specyfikacja słów kluczowych.

Sposób rozliczania się za pomocą ryczałtu daje największe możliwości, ponieważ dzięki stałemu monitorowaniu statystyk dobieramy słowa w taki sposób by kierować jak największy ruch na pozycjonowaną stronę poprzez usuwanie fraz nieprzynoszących dużej liczby odwiedzających i dobieranie nowych potencjalnie lepszych.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami